Mezinárodní hudební festival Český Krumlov u příležitosti 30. ročníku představil novou vizuální identitu

04 / 02 / 2021

Mezinárodní hudební festival Český Krumlov představil novou vizuální identitu, spustil nový web a začal používat i zkrácený název Festival Krumlov. Dominantou nového designu je číslo 30, protože festival letos čeká jubilejní 30. ročník. Třicítkou prostupují různé hudební nástroje poukazující na pestrou dramaturgii festivalu, které nabídnou rozmanitou vizuální komunikaci, a i přesto umožní jednotnou identitu napříč komunikačními kanály. Design je postaven na tradičních festivalových barvách – královské modré, zlaté a bílé. Zachoval se i duch původního loga s repeticí. Za novým grafickým designem stojí společnost Inveo specializující se na e-commerce od roku 2009.

Soubory ke stažení

Další tiskové zprávy

Generální partner

Hlavní partneři

Oficiální partneři

Oficiální dopravce

Festival se koná za laskavé podpory