Často kladené otázky
Mohu si vstupenky rezervovat a následně fyzicky vyzvednout?
Ano, vstupenky lze rezervovat online a poté vyzvednout na prodejních místech sítě Ticketportal.
Co dělat v případě, že má rezervace vypršela?
Pokud vaše rezervace vypršela, musíte si vytvořit rezervaci novou.
Jak mohu vstupenky zaplatit?
Vstupenky lze zaplatit online kartou prostřednictvím platební brány nebo převodem na účet.
Mohu k nákupu vstupenek využít programu zaměstnaneckých benefitů?
Ano, společnost Ticketportal je napojena na tyto benefitní programy.
Mohu vstupenky vyměnit nebo vrátit?
Vstupenky nelze měnit ani vracet. Pokud chcete mít možnost vrácení vstupného z důvodu nemoci, je možné si vstupenky pojistit při nákupu.
Jak postupovat v případě nemoci?
Pokud jste si při nákupu zakoupili pojištění vstupenek, kontaktujte Evropskou pojišťovnu. Pokud vstupenky pojištěné nemáte, nelze je bohužel ani vrátit, ani vyměnit.
Co dělat v případě, že jsem vstupenky zapomněl/a doma?
Pokud jste si vstupenky zapomněli doma, je možné u kontroly vstupenek předložit alespoň jejich fotografii, ze které je zřejmé číslo vstupenky a čárový/QR kód.
